Long time no see

Måste ju erkänna att jag har vart dålig på bloggfronten. Har just, eller inte just men nästan, kommit tillbaka "hem" till Cypern. Resan tog sisodär hundrafemtio år och min rygg har blivit ännu mer pajj efter det. Jag kan ju också meddela att Prag flygplats är otroligt trist. Efter att spenderat otaliga timmar där vet jag. Personalen är dryg som satan och sittplatserna hårdare än hårdast. Metall everywhere!
Hade egentligen planerat att gå ut på kvällen igår men var alldeles för död i både huvudet och kroppen/ryggen. Istället blev jag bjuden på middag och sedan väntade sängen vid 10, nice! Har idag spenderat dagen med Amy, Dan, Page, Lauren och David. Trevligt trevligt.
Nu ska jag fundera ut vad jag ska käka till middag. Sedan ska jag skypa med Ellen och Ida och därefter väntar sängen. Majs.
Här kommer lite bilder från Vemdalen!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0