Tvätt

Här sitter jag och ska strax lägga mig. Igår vart det utgång och jag hade super kul. Jag och David kom hem vid fem och somnade vid halv 7. Vaknade idag halv tre på eftermiddagen. Så jävla skönt. Imorgon får vi se vad som händer. Vart vinden för mig.
Och jag måste ju bara få klaga lite. Varenda gång, varenda, jag tvättar och hänger ut tvätten på tork på vår takterass, då fan ska det bli oväder och regna som jag vet fan inte vad. VARENDA GÅNG! Och med kläderna som hänger på tork (ute i regnet) nu så är det andra gången på raken jag tvättar dom, utan att ha använt dom sen sist. Blir att ta in dom igen och lägga dom direkt i tvättmaskinen, IGEN. Och fan för vädergudarna om det regnar nästa gång jag hänger ut dom.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0