Kyla

Alltså är det här ett skämt eller? VA?! Det här jävla ovädret slutar inte. Jag börjar bli smått rädd att havet ska sväma över och spola bort vårt hus. Det blåser och regnar så jävulskt mycket. Helt sinnes. Och inatt var det sån åska och blixtrar att det var som att vi bodde inne i åksmolnet. Sjuk vad de lät. Det jobbiga när det är dåligt väder att vår redan kalla lägenhet blir ännu kallare. "Klaga inte Olivia, du är på Cypern" tänker givetvis ni små pluttar i Sverige. Men jag ska tala om en sak för er, där ni sitter i era varma små hus, att här på Cypern har dom ingen värme i husen och när det då blir sibirisk vinter (nästan) utomus, ja förstår ni då hur jävla kallt det blir inomhus? Nej jag tror inte ni förstår det. Det blir svinkallt!
Just nu sitter jag med leggins, mjukisbyxor, långärmat tröja, tjocktröja, strumpor, en katt på fötterna och två filtar på mig. Och fryser fortfarande. Mina roomies säger att jag inte ska klaga och att jag kommer dö av värmeslag i sommar. Men jag bryr mig inte, jag vill att sommaren ska komma. Helst NU.
Inte kan man hitta på nått heller. Lär ju förtusan blåsa iväg om jag går ut. Om inte lär jag få en palm vältandes över mig. Och det vill vi ju inte!
Nu ska jag äta min banan och titta på vänner. Adios

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0