Ändrade planer

Goddag mina kära. Gårkvällen blev icke som planerad. Efter vår mysiga taco-fredagmiddag så skulle vi se på film, som bestämt. Men det lockade oss inte riktigt så vi bestämde oss lite spontant för att bra ut och supa. Gjorde oss i ordning, jag tryckte i mig ett par starka värktabletter och blev sedan upphämtade vid 23.00. Kvällen var nice, hängde runt på lite ställen jag inte vart på än men det var kul. Vid hemgången tog jag lite mer värktabletter då min rygg dödade mig, dock blev jag ännu mer groggy av det men det gjorde inget. Somnade sedan i min säng vid tre-halv fyra, halvt sittandes som vanligt och med en katt på magen. Jävligt mys måste jag säga.
Just nu ligger/sitter jag om vart annat i soffan och käkar chips. Sånt får man göra dagar som denna. Förutom att min rygg hämnas på mig från igår mår jag toppen faktiskt. Ikväll blir det nog filmkväll. Fast än är inget hugget i sten.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0