Tattoos & Mighty Boosh

Fredag då! Ja idag har jag och Amy vart på äventyr igen. Mötte upp en köpare (av Amys dator) nere vid en pub i hamnen, hoppade in i hans bil och flängde runt lite. Blev sedan avsläppta en ganska bra promenadbit från vårt palats. Men det gjorde inget. Sen har jag tittat på tatueringsbilder i flera timmar eftersom David och Dan har spelat xbox sedan klockan 14.00. SJUK TRÅKIGT ATT KOLLA PÅ. Så ja, jag har kollat på över 5000 tatueringsbilder. Brist. På. Liv.
Jag har just lagat en delikat middag bestående av fläskfile (tror jag hehe) och pasta. Jaaraa, mästerkocken Olivia vet ni. Oj klockan är visst 10! Sen middag alltså. Hehe. Ja men nu väntar lite avsnitt av Mighty Boosh tror jag bestämt. Världens sjukaste (och enligt mig tråkigaste) tv-serie.
Over and majs.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0