oliviamajs

Hej hallå där. Long time no see alltså! Nej men med mig står det fortfarande bara bra till. Jag undrar dock hur det står till med Linda Olsson, aka Shaky, som inte synts till på urminnes tider. Okej jag har fått info om att hennes internet inte funkar längre i Österrike (internetet som snodde från sina grannar vill säga). Men hon mår bara bra och lever livet som hon gör med jobb och fest. Jara.
Med mig rullar livet på i sin sakta takt som tidigare. Händer inte så jätte mycket värt att ta upp för tillfället. En sak är att jag skaffat instagram, mitt namn där är ju då oliviamajs, passande eller hur? Tycker att alla små pluttar som har det ska ta och följa mig och säga till vad ni heter så jag kan ha lite att titta på på dagarna också!
Ikväll händer det grejer. Ja det gör det. Hoppas allt går bra bara. Wiiiii. Så här glad (se bilden) är jag nu av vissa anledningar.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0