Oj oj

Jaha, två updates på en dag vad har hänt?!! Nej men såg ju att en anonym person vill ha mer uppdatering så det ska bli (vet vem du är älskling!!).
Just nu sitter jag i vardagsrummet och lyssnar på pangpang och zombieskrik. Mina kära roomies (Dan & Amy), - Page + David, sitter och spelar Call of Duty Black Ops eller va tusan de heter. Det är ganska kul måste jag medge, dock skrämmer zombiesarna mig lite, hehe.
Idag var jag som tidigare sagt nere i hamnen med Amy och David + massa. Gick även på andra uppdrag med Amy. Hoppas bara att någonting artar sig..
Måste ju berätta att jag även har lagat en uuuuutsökt middag ikväll, eller ja David lagade, jag kokade bara riset. Har inte lärt mig så mycket mer än. Men det kommer mina vänner, det kommer.
Och imorgon är det fredag. Kan ju bara inte bli bättre!

You've got something to say?
Postat av: Felicia

Började nästan tro att du dött eller något :((((

2012-02-17 @ 15:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0