Fredag

Tjo blogg!
Nu är det fredag och det innebär att jag bara har en ledig dag kvar på min ledighet.. Sen börjar högsäsongen och det riktiga tuffa jobbet , Kommer bli hårt men roligt!!
Livet rullar på ganska bra här nere. Hade en av mina bästa dagar i måndags. Strålande sol, lång lång lunch i solen eller rättare sagt vi satt ute och solade hela dagen, tills solen inte lyste där längre. Det blev några öl och det rullade in lite roliga människor. After ski på de och jag va lycklig! Igår va vi i Saltzburg, en mysig stad där Mozart växte upp, där blev det lite shopping och fika och Donken! Riktigt härligt att få va i en stad igen.
I tisdags var det pimps and prostitude tema på Haeggbloms, riktigt bra drag med dragna människor som va utklädda riktigt härligt. Själv va jag pimp!
Nu ska jag fixa mig inför kvällens bravader, det är ju ändå fredag (:

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0