Lördag

Har snart varit hemma i snart två veckor. Känns jätte konstigt att kolla ut genom fönstret och det ser otroligt tråkigt ut, inte alls dem fina snötäckta bergen i sol. Inte alls den värmen jag kände hela mars, kontrasten mellan sommarvärme och snö.
Men det har varit skönt att vara hemma, få vandra omkring i Stockholm igen och känna storstadspulsen! Träffa mina fina vänner och slappa i soffan framför tvn och äta lösgodis.
I onsdags var första utgången i Sverige.. Låg helt död i soffan i torsdags, så helt sinnessjukt bakis!
Imorgon går tåget ner till Helsingborg!! Det ska firas Valborg i Lund i år men alla BGare.
Ikväll blir det utgång med mina finaste Jossan och Sofia.
Alexia fyller 20 år idag så förhoppningsvis får jag träffa henne med! :D


Grattis på födelsedagen!!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0