Set fire to the rain

Idag är det tisdag. Det vet väl alla redan ändå men i alla fall. Och idag fyller min vovve år så mamma har gett mig i uppdrag, eftersom jag ändå inte har speciellt mycket för mig på dagarna anser hon (vilket i och för sig är sant), att åka och köpa present till lilla vovven. Haha, ska passa på att köpa godis till migsjälv, som tröst för att mamma förstört mina nya fina, inte fullt så fina längre dock, trosor.
Jag hatar när jag bestämmt mig för att jag ska träna en viss dag och sen nästan alltid blir sjuk så att jag inte kan det. Som förrgår bestämde jag att jag skulle träna idag. Såklart vaknar jag med världens halsont och huvudvärk å de grövsta. Vill fan bara trottsa mitt fysiska tillstånd och träna ändå men risken att jag dör av utmattning lär vara hög.
Nu blir det pannkakor. Puss

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0