Torsdag

Hej hopp kallestropp!
Seg tjej här. Seg vecka och segare blir den. Jobb hela veckan, hela helgen och hela veckan efter det. Jobbigt det där med att gå från 100% vara hemma och sova till två till att vara 100% jobb. upp sex och jobba. Dock är jag glad för att jag får jobba varje dag nu i sisådär en månad för det betyder peeeengar mina vänner och alla vet ju att Linda Olsson aldrig har pengar, men i december är det ändrig då de. I December är jag dessutom i Alperna närmare bestämt Bad Gastein och lever liver lite sådär. Och på tal om de har jag gjort bort mig lite och inte haft koll på betalningarna till mina kurser där...ena betalningen skulle vara inne den 9onde... ÅGS likkom. Livet går vidare tycker man.
Just nu vill jag bara leva nu och ingen annan stans och därför hoppade jag över träningen för att chilla galet med mig själv.
Måste också säga att jag hade det uberroligt, trevligt och mysigt i helgen.
Mina sötisar. Saknar att inte hänga flumm och snacka livet med er varje dag. (jossan, varannan dag eller nåt... hahaha) <3

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0