Fullt ös

Idag gick jag upp klockan 07.15. Herregud det händer bara inte. Förutom idag uppenbarligen. Jaja. Ut till Hammarby sjöstad för att träffa världens söstaste lilla 14 månaders bebis idag, Alva, UNDERBAR. Sedan vidare till Farsta centrum och därefter Åhlens city. Fullt ös medvetslös. Däckade faktiskt på soffan när jag kom hem och hade styrt och ställt i köket lite. Inte riktigt mitt ställe att vara på i huset kanske. Men men lyckat blev de må jag säga. Jag är då en naturbegåvning ibland. Nu ska jag käka och förhoppningsvis kommer Ida och hämtar upp mig så jag får se hennes lägenhet en snabbis innan jag ska hem till Sandra med henne och Linda.
Min högsta chef ringde mig idag och gav mig ett inte så himla glatt besked. DU KAN DRA ÅT HELVETE DITT JÄVLA GROTTMONGO! Om mindre än tre veckor slipper jag äckeldonken. Och jag vet att man inte ska skriva om sitt jobb på internet (kan ju hända att någon dum jävle läser och skvallrar och så) men vet ni vad, jag kunde inte bry mig mindre.
Ha en bra fredagkväll alla.
Här är jag nu. Njut.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0