Dans

Pajbak och dans ägnade jag och Ida vår kväll till igår. Om hennes grannar sett oss dansa runt i flera timmar har vi ingen aning om, i så fall undrar dom nog vad vi tagit för piller. Haha. Det var kul i alla fall. Fick även ett mysigt samtal av min otroligt onyktra arbetskollega Jonas inatt. Väldigt intressant samtal måste jag säga.
Morgonen har ägnats åt utklädningar och sång. Ida lanserade modet inför nästa sommar, mycket vackert.
Snart ska jag ta mig till gamla älskade simhallen för att träna mina små underbara barn med Lövet. Sedan blir det middag på Hörnet med henne, Ellen och Linda och där efter förhoppningsvis bio med frugan (Ida).
Nej nu är det dags att sätta på mig mitt face.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0