LINDA SKRIVER !

Hej allehoppa, trevligt att jag hitta hit igen!
Kan börja med att berätta lite om Frankrike. Det va helt jävla underbart, så skönt att känna värme igen. DET VAR VÅR FÖRFAN! Trodde själv inte att det skulle vara så varmt som det faktiskt var där. Vi satt på mysiga uteserveringar, vi solade, åt goda middagar, champange och rosévin, umgicks med släckten, kände solen värma, picknick på stranden och en massa skrattt! Jag min familj min mormor och morfar och mina kusiner och deras familjer var nere i Frankrike för att fira mormor och morfars 50 års bröllopsdag, så söta tillsammans!
Önskar att jag kunde ladda upp lite bilder därifrån men just nu bor jag ensam med sandra hemma hos Farmor och farfar så jag har inte tillgång till mina bilder.

Jag och Sandra lever livet som ungkarar här, snart blir det nudlar till middag!! haha chansar på nästa vecka? Vi tar gärna emot besök, som igår när Felicia kom förbi, kanske inte de socialaste brudarna med det var trevligt och guuu så fin du är utan tandställning Fellan!! nart 18 barre!

Första skivan för iår har jag också lyckats avklara och OM det var kul! Temat var film, jag och sandra var taggade. Problemet var bara vad vi skulle vara.. allt ifrån harry potter till lady och luffsen som sedan blev till Åsnan och Mäster katten i stövlarna och så begav vi oss ut mot äventyr. Mötte upp brudarna och drog oss in mot stan till Rosé när skivan var, där var det ett jäääävlar drag och jag fick min fjäder på hatten såld för 20 kr, värt? ohjaaa! En lång och seg väg hem vare och upp till praktiken tre timmar senare. Död!

Imorgon är det fredag och då ska jag som ni säkert läst fika med Ellen och Olivia. Lär bli trevligt! På lördag ska jag in till stan för att träffa Felicia och Sofia och på södag väntar simtävling. Känns ganska bra.

Nu ska jag fanimej sova. cio!


Slänger in en otroligt gammal bild på mig och min rumskamrat!
Ha ett bra liv alla .

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0