Istället för uppsatsskrivning

God dag käre pluppisar. Hoppas eran dag rullar på lika förträffligt som min. Jag sitter för tillfället på min otroligt roliga svenskalektion och ska egentligen skriva om en uppsats. Tråkigt i allra högsta grad. Jag hoppas verkligen att det är någonting bra på tv ikväll. Om det inte är det kommer hela min kväll vara förstörd.
Igår spelade jag och Lukas bowling, vilket jag är väldigt super sämst på... Det var roligt och jag förlorade ganska stort. Nog om det.
I morgon är det idrottsdag. Inte så nice. Men efter i morgon är det bara två dagar tills jag får ha taco-fredag och biomys med min bästa vän Felicia. Wihihhihihih.
Tillbaka till uppsatsskrivning. Adios.
I love you.

You've got something to say?
Postat av: Felicia

Och jag älskar dig finaste bästavän!

2011-02-09 @ 20:03:16
URL: http://feliciahultin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0