Sjuk

Varför ska jag alltid bli sjuk på julen?! Förra året spydde jag satan så fort jag käkade någonting, så vart ju knappt någon julmat över huvudtaget. Plus att jag mådde förjävla dåligt. I och för sig gillar jag inte julmat så värst mycket, bara julskinkan. Haha tråkigt men sant. Och nu mår jag också skit! Ont i halsen, öronen och mitt huvud känns som om det ska sprängas. Jag är även täppt som fan i näsan och snorar som jag vet inte vad. Verkligen blir superdålig just två dagar innan jul. Ahhhh.
Idag har jag i alla fall vart i Farsta med mamma och handlat julklappar, sedan åkte jag in till stan och mötte upp lilla Jocke och vi vandrade runt överallt och tittade + fotade allt julpynt och sånt shit. Sedan tog vi en kaffe på Espresso House. Mycket trevligt måste jag ba säga. Just nu ligger jag och ba tokchillar i min säng och väntar på att världens bästa ringer och har lite pepp-talk med mig, vilket behövs. Imorgon ska jag förhoppningsvis träffa Caroline!
Godnatt

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0