Take another SHOT

Gårkvällen var rolig, blev lite förmycket av det goda för vissa, men det är en annan historia.
Kvällen började på Linekers med Amy, Dan, Page, Dom, James, David, Kristina och John. Amy och jag drog en sväng till Flairs och skakade lite rumpa ett tag och därefter tillbaka till Linekers. Jag lämnade mitt sällskap för att hälsa på Ben på hans jobb. Där träffade jag massa roligt folk och spenderade några timmar med dom. Fan vad underbara människor det finns här. Vi som var på Californias drog sen vidare till Vibes och festade som aldrig förr. Mycket folk och mycket dricka.
Mot nattens slut vid 04.30 drog vi hem, minns inte så mycket av hemgången men vaknade upp hos Ben vid 12 snåret. Hur jag hamnade där är osäkert då han bor långt bort. Haha. När jag vaknat till liv spelade jag lite Ps3 med hans lillebror och fick sedan skjuts hem.
Dagen har flutit på i slowmotion och vid 17.00 mötte jag upp Kostas och hans vän och vi satte oss på ett jättefint café och drack latte och efter det gick vi runt på promenad i hamnen. Den där Kostas är en rolig typ. Helt galen. Jag gillare!
Nu ska jag facebooka vidare och vänta på att Ida ska komma hem så hon kan skypa med mig. Ha en skön söndagskväll people.
Detta kan sammafatta kvällen bra.

You've got something to say?
Postat av: <3

Love you <3

2011-12-11 @ 21:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0