Sömnlös

Idag har jag gått upp tidigt, klockan 10. Det var inte det skönaste då jag sovit förjävla dåligt inatt. Gick och la mig vid halv ett och precis (!) när jag väl höll på att somna vid 2 smsade Ben mig, suck. Så vid 3 igen kunde jag väl somna om.
Jag ska gå och göra mig i ordning snart och så ska jag och Amy gåt till posten igen. Denna gången lite mer lättklädd. Sedan tar vi dagen som den kommer!
Jag tänker på min fina Linda som åker till Bad Gestein idag, hoppas du får det underbart och att du har the time of your life! Vi måste skypa massa, så mycket vi hinner med. Och glöm inte att blogga du för jag vill veta vad som sker i ditt liv så långt bort från mig!
saknar dig min fina.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0