I´m alive

Hej människor, hej Olivia!
Har lyckats hitta internet i vår lägenhet. woohooo!
Dagarna går här borta väldigt fort och allt går i ett. Men jag gillar det som fan. Nu börjar säsongen på riktigt och det är mycket att göra på skidskolan. Denna vecka lär jag tre små barn att åka skidor, en är en ängel och dem andra två tvärtom..
Min julafton var nog en av dem bästa jag haft. jag Tessan och Emma käkade först Svensk julbord med Tessans familj, drack massa alkohol och sedan träffade vi alla andra ute. Det blev en otroligt sen kväll men väldigt väldigt värd. Upp två timmar senare till jobbet fortfarande fulla. Så de ska vaa! Inte en sådan där seg julafton som aldrig tar slut.
Nyår är inte spikat än men det lär bli grymt! Helt knas att det snart är nytt år !
Igår va vi hemma och sov men inatt blir det utgång igen. Vi har laddat upp med vin, öl och shots!
Får väl flika in lite fler inlägg om jag har lust senare. ha en bra kväll för det ska jag bannemig ha!


Love från BG

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0