HEMMA

Här ligger jag och är så otroligt vacker i min säng, min säng i Sverige. Resan hem gick alldeles förträffligt bra. Förutom den eviga väntan på olika flygplatser och att planet från Larnaka till Prag var försenat. MEN VAD GÖR DET?! Idag är det den 22 december, vilket betyder att om 2 dagar är det jul. Och jag har inte köpt julklappar. Jesus christ. Får väl bli idag då. Problemet är ju pengar då. Får väl börja tigga på gatan eller nått.
Igår kom i alla falll Ida hit och käkade middag. Alice var också här, sedan resten av min lilla familj. Ida och jag hade myskväll med bad och grönsaker med dipp sedan somnade vi sött. Vaknade till när hon drog till jobbet imorse den stackaren.
Nu kom min mamma hem och hon kommer inte bli allt för glad när hon upptäcker att jag fortfarande ligger i sängen. Hehe.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0