Dr Martens

Glad tjej som skriver här! Som ni kan se på bilden har jag fått ett par vita Martens i julklapp, wiwiwi. Äntligen har jag dom i min ägo. Kommer dock inte att användas så flitigt eftersom att jag inte tänker ta med mig dom till Cypern, tror jag. Jag kommer knappast kunna använda dom i sommar då det är supervarmt och vinterperioden där är ju inte direkt lång, så dom får stanna hemma. Fan. Eller ska jag ta med dom? Beslutångest.
Jag har även fått en iphone som typ alla andra men jag slipper Lukas gamla telefon, hehe. Sen har jag fått massa annat smått och gott som jag inte orkar skriva.
I övrigt så har dagen varit astråkig. Tänker inte låtsas att jag gillar julen och "åh julen är så himla mysig och underbar och rolig, blablabla" och gud vet vad alla jävlar skriver på facebook och överallt. Nej jag tycker julen suger. Har mina anledningar. Och ja folk får tycka jag är anti, but guess what? I don't give a fuck!
Nej nu tänker jag gå och lägga mig och imorgon väntar utgång med mina fina! Godnatt.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0