Ibland är man för trött för att sova..

Visste du...

att jag vill ha -
jobb, Rhodos och pengar
att min senaste kyss - var jävligt otippat
att jag lyssnar mest på - musik
att jag pratar - när jag känner för det
att jag inte gillar - ytighet
att jag avskyr när folk startar - onödiga bråk på fyllan?
att kärlek är - knas
att jag gillar att - göra som jag vill och inte lyssna på tex mamma. craaazy times!
att jag alltid kommer att - mig själv
att jag är hemligt förälskad i - Dig
att sist jag grät var - Nån vecka sen kanske
att min mobiltelefon är - är på lagning
att när jag vaknar på morgonen - vill jag att det ska vara kväll igen så jag kan sova en natt till
att innan jag går och lägger mig - borstar jag tänderna
att idag har jag - varit bakis
att jag just nu tänker på - allt som hände i helgen
att i kväll ska jag - sova
att i morgon kommer jag - träffa sandra
att jag hoppas -
på värme imorgon


Har du:
Någon som förstår dig? Ja
Någon som du saknar? Jaaa
Någon som du hatar? Ja. 
Vem kramade dig senast? Andreas
Vem pussade dig senast? Calle
Vem ringde dig senast? Olivia
Vem ringde du senast? Ellie
Vem var hemma hos dig senast? Minns inte, ingen som vill komma hem till mig :(
Vem var du hemma hos senast? Idas kompis
Har du några kärleksproblem? Nej
Har du pratat med någon idag? Ja
Har du gråtit idag? Nej
Har du skrattat idag? Om efter tolv räknas så JAAAAAA!

Jag:

Är singel? yes
Svär ofta? ja
Sjunger i duschen? nej
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Aldrig
Skrattar åt dina egna skämt? Ja 
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis?
Japp

Har du:

piercingar? hål i öronen
Syskon? 2 st
Jobb? dem kommer
För många vänner? Nej
Rymt hemifrån? Ja
Färgat håret? nej
Bra självförtroende? Ibland såå
Sagt "jag älskar dig" till någon? Ja.
Varit kär? Tvek på den
Gjort något olagligt? Japp 
Somnat i skolan? ja
brutit ett ben? Nej
Tappat bort mig i min hemstad? Hahah ja
Sett en fallande stjärna och önskat? Japp
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? OM jag har
Smugit ut utan lov? Ja
En hemlighet som ingen annan vet? Ja
Sovit en hel dag? Ja
Somnat gråtande? Yes
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? jaa. 
Blivit generad inför folk? JAA
Varit kär i någon utan att säga det till personen? Kanske inte kär..
Ätit musslor? ja. ( hur random va inte den frågan?) haha.
Varit på en festival? nej

Haft ett förhållande i under en månad? förhållade och förhållade.. haha
Blivit kallad player? Det har jag säkert
Färgat ditt hår svart? Nej

Vad:

Längtar du till mest just nu? Rhodos!!!!.
Ska du göra i helgen? Festa troligtvis
Har du för kläder på dig? pyamasbyxor och en kofta. 
Gjorde du igår? festade
Ska du göra i sommar? Åka till Båstad och Rhodos!! 
Åt du senast? Tacos
Har du för mobil? HTC Ledgent ( på lagning) Sony ericsson tegelsten
Vad köpte du senast? En Öl. eller nej en cheeseburgare!

Hej&Hå

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0