Praktikis

Min syster är allt bra. Hon kom just hem med en chokladboll till mig bara sådär när hon varit och handlat. Snel hest. Ehee så vad har jag gjort idag? Jo jag har haft min första praktik dag och det var inte så nice. Eller det var kul men jag var dödstrött så somna inne i personalrummet på min rast. Hehe. Annars var det skoj. Och alla barnen ba äääälskar mig. Typ när jag kom så kom några ungar springande och ba "HEEEEEEJ! Jag har saknat dig, vad heter du nu igen? Har du kvar prickarna i nacken?" Kul att man gör intryck med nacken liksom, inte alla som gör. Nu ska jag kila till bussen och åka hem till mi grandma på middag med min vovve. So long suckers. love.

Jag och min bästa vän Fellan uppe i Tänndalen i vintras. Det var lite awesome sådär. Hihi

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0