Man bakar kakan men får inget av den

Hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej!
Hade en oootroligt skön kväll igår, det va så skönt  att bara va hemma och äta god mat och chilla, och få somna tidigt . Grymt värt <3  (Vet att andra tycker att jag är tråkig men vet du vad? jag ångar inte det. haha)
Datorn min är cp, den hoppar från rad till rad när jag skriver så det blir fel hela tiden. det gillar jag inte!
Snart ska jag åka iväg till Liljeholms torget för att kika in lite affärer. De firar 1 år idag. Det ska bli skoj! Sen åker jag till simhallen. Äntligen lite action på lördagar..hahaha brukar mest ligga helt däckat.


hejdå nu är jag sen som fan!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0