Mäjs

Hej alla majsar. Hoppas ni mår bra! Jag är förvirrad, orkar inte tänka. Kröka VS inte kröka. Det är frågan. Kröka vinner för min del. Men för alla andras del verkar tråkigheten satt in och bestämt att det minsann inte ska bli något krökande idag inte... Men finns det någon rolig jävel som kan ha fiesta eller? VA?!
En sak jag önskar är att jag skulle ha en walk-in-closet. Men istället för kläder så fanns det sprit, vin, cider och allt möjligt i typ hur stort lager som helst. Nästan som den där reklamen med ölen. Fatta nice?! AS NICE!
Skulle inte behöva oroa mig för att fixa dricka. Eller rättare sagt hitta någon som kan fixa åt mig. Kan ju bara meddela att jag längtar tills jag fyller 20.
Nej nu vill jag göra nått. Vad som helst. Tänker fan inte sitta här bara. Är. Så. Uttråkad.
Smell you later. Heido
Dessa är då taggade. Alanya.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0