Tokigt, jag lever!


Jag är inte död. Herregud vilket liv.
Jag är fullkomligt levade, har inte varit såhär levande på mååånga många helger!
Vit helg, förutom ett glas champagne. men det räknas inte. För Mattias fyllde faktiskt 20 år och det gör man inte varje dag.
Jag fryser.
Ikea turen var lite speciell. men vi fick hem oss tre garderober. varav en till mig!
Min mamma är cp.
Snart ska jag titta klart på Beck och äta glass.
Imogon är det skola.
Träningen gick bra, tycker jag. Men det gör dock inte tränaren, imorgon är det möte.
Vi kommer få skäll.
I helgen vill jag ha roligt, mycket roligt. Så jag tycker vi hittar på något skoj, som jag får vara med på!
Snart fyller Mathilda och Sofia år!!
aaaaaaaaaaah det luktar bajs.
Not najs!

PUSS OCH HEJ!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0