Oh lalalalaaaaaaaaa

Tjo mina vänner!
Nu är jag som ny igen efter dagens påfrestelser. Vi hade kul!
Åkte hem till Malin och vi fixade oss finfina, drack lite och drog oss till Hellströms, där det var lite bekanta andsikten. Där hade vi kulkulkulkulkul! Lite drama men vad gör de?
Vi träffade även på några klasskambrater, lite random sådär. haha
Sen när tiden var inne drog vi vidare till ojojoj där vi först röjde lite på golvet och sen satt och chilla på deras ute servering, Efter det blev det fyllekäk med Malin och hennes vän Amanda i skantull. Värt! Tog bussen hem och somnade runt fyra.

Ikväll väntas ytterligare festligheter. Det ska bli kul!! Ska om nån liten stund röra mig mot Olivia och få mat. Sen vet man aldrig hur kvällen slutar. En sak är jag säker på iaf och det är att jag inte får vara för sen hem för imorgon väntas 75 års firande och då vill man inte vara såå sliten, kännert inte!


Snygging eller hur? kolla bara på paketet? HAHAHAHAHA

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0