Majs

Jag vill resa, åh så kul! En weekend typ, mysigt! Vart som hellst. Ett varmt ställe skulle inte sitta fel!
Den närmaste resan jag ska resa är till Jönköping. Jag hoppar högt av glädje vilken jävla resa det kommer bli. Not!

Det här skulle inte sitta så jätte fel just nu

Inte det här heller


Eller varför inte Rom?

Här skulle jag också vilja vara nu

Få flyta i Döda havet

Här vill jag också vara igen

Och här

Eller så åker man bara till Uppsala?

Jag vill alltid leva i nuet och va lite spontan sådär, men det går inte alltid. Speciellt inte när man inte har pengar till allt här i världen. Men jag tycker ändå att jag lyckas rätt bra. Jag har kul, jag skrattar, jag mår bra, jag lever mitt liv. En bra start på ett fortsatt bra liv. Men jag känner att det saknas något, något som kan fylla ut tomhålet, vad det är vet jag inte idag. Får helt enklet ta reda på de..
Nu ska jag sova, god natt mitt folk <3


You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0