För stan är full av tanter och tragik

Idag gick jag upp halv nio. Halv nio! På en lördag. Dagen spenderades på Sös, BB avdelningen. Lukas lillebror är så himla söt. Majs. Ville bara ta med honom hem och gosa sönder hans lena små kinder. Åh. Klockan 5 vart det jobbet och nu har Lukas och jag just ätit middag.
Gårkvällen var mysig. Var ju på tjejmiddag hos Linda. Och det vart skoj. Hehe. Vissa fick ju i sig lite för mycket av det goda, men sånt gillar vi!
Nu ska jag dra till tvn och min lilla älskling.

Imorgon ska jag sova tills jag vaknar. Gud nåde om någon väcker mig. Ska banne mig sätta min telefon på tyst läge. Nighty lovers.



Två bilder från Daniel Adams-Rays spelning som jag lånat från Carro.


You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0