Stockholm i mitt <3

Skolan är slut men jag har en uppgift kvar.. sitter med den nu och fyfan va tråkigt det är. Ska snart träna och då måste jag vara klar. stress stress stress!

Igår hade jag det mycket trevligt med Ellen, Olivia, Felicia, Rebecca  och massor av söta människor som vi träffa i vitabergsparken. Träffa Sofie från klassen också. Vi satt på små filtar och myste, snackade och skrattade tills klockan blev dags att gå hem. Jag ellen och felicia tog vårt pick och pack och gick till slussen, det va en mysig prommenad och gud va jag älskar Stockholm! Så jävla vackert! När vi gick längst vägen till slussen nedanför mosebacke och ser solen gå upp över vattnet, gamla stan och gröna lund. så sjukt vackert så jag dör!

Nu ska jag fortsätta att skriva..Puss

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0