Härliga brudar

Nejmen va tråkigt man kan ha ibland när man fastnar framför datorn, har kollat varje blogg typ tusen gånger inget händer! Men man får väl skylla sig själv när man inte tränar.. Så nu hoppas jag att någon blir riktigt glad när jag skriver det här eftersom att jag just nu fördriver någons tid, yee!
Tiden går så nedrans fort jag fattar inte, nej jag fattar verkligen inte! Det va liksom ett år sen jag sluta ettan typ och om en vecka har jag sluat tvåan hur jävla fort kommer det inte gå tills jag slutar trean och det är JAG som står på flaket och skriker, För jag har tagit studenten för jag har tagit studenten för jag har tagit studeeeeenteeen fyfan va jag är braaaaaaa! aaaaah ÄLSKA!! Fast vill man de då? vad ska man göra efter? jag har inget jobb, det blir inget mer chill i skolan och slappa lektioner utan det blir stenhårt! Det som jag tyckte va tufft kommer säkert vara det enkla sen vem vet? Fast aa det är nog så jävla värt allt, springa ut av lycka och bara skriika sen stå helt neddränkt på ett flak haha det låter helt sjuk men fyfan va kul jag kommer ha!! Så värt alla år i skolan, 13 år i skolan inte nådigt de!

jag har fan inte så mycket skoluppgifer kvar nu, idag kämna jag in den sista på online det såg så tomt ut men glaa blev jag hahaha. men nu har jag bara två uppgiter kvar, ohyeah sen är det sommar på riktogt!!

Sommaren är den absolut bästa med hela året det är sommaren man längtar efter när den tar slut och det går så fort, i år ska jag njuta varje sekund ska ni veta. OM jag ska! Fan tagga till Alanya tejer, vi kommer ha så grymt jävla sinnessjukt kul där ska ni veta, det vet jag och jag har alltid rätt!! Liiiiiita på mig girls!

hemsk bild, men det gör inget för det är tanken som räknas!! min tanke var då att vi alltid har kul oavsett hur vi ser ut! ;)  hihihi

Skönheten och odjuret? hahahahahaha Malin Malin.. roooligt

Bara för att vi fyra på bilderna plus Sofie kommer ha det awesome i Alanya!! Så de så!


Pusshejleverpastej!



You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0