Mardröm

Inatt eller snarare imorse drömde jag något som inte va så kul. Eller till en början va drömmen as bra! Jag drömde att det va dagen D, dagen då jag skulle ta studenten, solen lyste och det va as varmt, allt va perfekt! Det skulle dröja en stund innan vi skulle springa ut så jag skulle gå på toa. Toaletten jag gick på va as äcklig, inne på toan kom jag också på att jag inte hade på mig min klänning, jag hade glömt att köpa en vit fin perfekt studentklänning, fick panik och börja gråta samtigt som jag blev otroligt stressad, kände på mig att snart var det dags för utspringet så jag torkade bort tårarna och tänkte fan allt är förstört, jag ser ut som skit, jag har ingen klänning fanfanfanfan! Tog upp mobilen för att kolla om någon hade ringt för att säga att det var dags, neh då är den trasig...!! väl uppe vid dörren till rummet där alla stod och vänta på att få springa ut, dörren går inte upp och jag får ännu mer panik sen får jag upp den och det finns ingen i rummet... jag hade missat utspringet! vaknade upp och tänkte OMG! INTE okej dröm!


Ska jag inte få uppleva detta när det för en gång skull får bli min tur?
Hemska tanke.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0