Missing my Cyprus

Hej hej hemskt mycket hej! Har vart dålig på att skriva här känner jag. Nu ska de bli ändring på de.. Typ. Ehee vad har hänt sen sist då? Jo jag har flyttat tillbaka till Sverige!! Woho, vet jag att ni alla skriker.Varför lämnade hon det underbara Cypern kan man fråga sig? Jo, under massor av omständigheter (som vi icke behöver ta upp) bestämde min mor att de var bäst så. Sista tiden i Cypern var bäst! Linda och Ellen kom ner, Linda som en överraskning, och det var super duper! Mina fina tjejer livade upp min tillvaro där nere med sol, fest och aa sånt man gör när man har sina bästa på semester. Sedan samma dag som mina tjejer åkte hem, kom underbara Sara och Magnus ner för att spendera en vecka med mig. Underbart. Några dagar efter deras ankomst kom även Ida!! BÄSTA! Sedan slutade det med att jag åkte med dom hem efter deras lilla visit. 
 
Ja, i Sverige då. Här har jag bara tagit det lugnt, träffat mina saknade älskade vänner och festat. Nu ska jag snart ta mitt lilla pick och pack och styra bilen hem till Ellen för att sedan köra ut till hennes landställe ute på Väddö! Supermysigt måste jag säga. 
 
OCH PÅ SÖNDAG KOMMER LINDA HEM!! 
 
Hej då! 
 
 
Jag och min fina Ellen i en bil någonstans på väg hem en morgon efter en hel natt med partaj! Åh, vill tillbaka.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0