Söndag kl 20.00

Idag är det söndag, en väldigt seg sådan. Om jag hade varit i BG just nu hade jag förmodligen varit packad påväg hem från After skin lycklig över att ännu en gång har BG och Heggis levererat på en söndags after ski. Jag hade gått in i duschen och sen gjort mig redo för utgång, öppna ännu en öl! Men nu är jag i sverige och i sverige är söndagarna de långsammaste och tråkigaste dagarna. Har suttit och dött i soffan hela dagen jag.

Igår var en bättre dag, hade en mysig dag med Sandra och Oskar inne i stan. Sen på kvällskvisten träffade jag Cornelia, 5 månder sen vi sågs, även 5 månader sen vi lärde känna varandra. Det som skulle bli en filmkväll blev en kväll på Medis kök och bar. Inte fel det heller och så kunde vi dela våra roliga minnen som vi fått när båda varit iväg i Alperna. Hon är bra hon!


En bild från en utgång i December. Kurs reunion i Stockholm. Vi är reseledare i denna stund.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0