Ett stort ?

Jag känner ågest, tråkighet, osäkerhet, bortglömd, svek, jag känner allt jag inte vill känna. Jag känner att jag inte vet vad jag vill göra. Jag vill tillbaka till den tiden då allt kändes så fruktansvärt bra, bort från alla dåliga tankar.
Jag gör inget med livet, jag bara är. Ena dagen fullkomligt älskar jag mitt liv medans dagen efter kan det vända helt. Veckan som varit har varit ortoligt bra så jag fattar inte riktigt varför jag känner såhär..

I onsdags hade jag och cornelia vad som skulle bli en lugn utekväll en fullkomligt asgalen, superlyckad utgång på Rose med kanske lite för mycket alkohol.. haha många minnen jag kommer komma ihåg länge!! Vaknar upp några få timmar senare för att hämta upp mobilen hemma hos cornelia. Inser att ikväll är det fest igen, Denne gång en Skiva. Skivan blev mycket lyckad och även efterfesten därpå som slutade i säng sju på morgonen.. några få timmarssömn på det med och det va väl cirkis 7 timmarssömn på två dagar. Kvällen därpå blev det champange bjudning och sedan drinkbjudning och därpå nattbio!  Lördagen spenderades i sägen helt DÖD!

Fyller 20 om två veckor.. borde sitta och skrika av glädje med känner inte så mycket, spress. J A G V I L L H A P E N G A R !


You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0