1 juni 2012

Idag fyller min Mamma hela 50 år.
50 år i livet, vilken grej!! Grattis. Imorgon blir det stor fest här hemma igen. Många människor, god mat och roliga gamla låtar, kommer bli kalas!
Jag fyllde 20 i veckan. Och veckan har varit hur bra som hellst! Massa firande i lördags, resaurang och drinkar med familj och vänner på födelsedagen. Tessan och Emma har varit på besök i stockholm så har roat sig och gått på stan. Tisadags var det runt i stan och grill plus jaccuzzi på kvällen, onsadgs var jag på djurgårn och myste och sen en riktigt jävla fet utgång ! champangen flödade och vi mådde braa!
Idag när jag vaknade vid tolv fick jag lunch i form av hummer och champange, inte illa. nu mår jag bra!
Har jobbat lite också den senaste tiden så ågesten är inte lika hög .


Jag & Sandra i lördags

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0