Arg och urladdad

Åh idag är ingen bra dag. Vaknade i panik till en mardröm och sen ringer det en kvinna/dam/tjej från majs som säger att majs. Orkar inte gå in på detaljer.. Aaaah blir så trött. Alltid är det någonting med de där jävla stället alltså. Nu måste jag vänta i två veckor (!!!) till. Blir galen kan jag tala om. Sen inte nog med det talade jag just med världens otrevligaste telefonist. Seriöst, är det inte meningen att dem man ringer och frågar saker ska vara trevliga och försöka svara på ens frågor eller? Istället för att låta som att dem är trötta på livet och man bara besvärar dem? URSÄKTA MIG ATT JAG UNDRAR GREJER LIKSOM! Ville bara skrika skaffa ett annat jobb satkärring i örat på henne! Men behärskade mig..
Dumma torsdag.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0