23år

God dag kära majsar.

Jag har just duschat och är snart människa igen. Ska bara sätta på mitt ansikte. Jag är för tillfället uppe i Sandviken hos bästa Daniel och hälsar på.
De som hänt de senaste dagarna är att jag har vart på min livs första bandymatch, sett Sandvikens A:lag i innebandy spöa Älvsjö, spelat Nhl12 och tittat på massor av film. Inte så mycket har hänt alltså men det är mysigt.

Idag fyller käraste Andreas 23 år, Grattis grattis lilla gubben, så jag ska dit och fira honom. Innan ska jag nog en sväng på deras lilla "stan" med Daniel och Fakke som ska köpa present. Sen blir det tårta, hoppas jag! Hehe.



Hittade en ganska så gamal bild (skulle jag tro) på Daniel dator som ni kan få njuta av.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0