Sambo liv med Sandra

Tjoo fan i stugorna!
Sandra sitter och pluggar och sjunger så jäääävla vackert i låtarna som spelas, allt ifrån håkan till aa nu minns jag int vad de andra artisterna heter men bra är det. I sandras tappning med..
Sista veckan med praktik och förfan vad jag är lycklig!

På fredag är sandras skiva sen börjar dödens vecka. Eller ska man säga en fydundrares jävla bra vecka de är frågan..? Födelsedagsfiranden och skivor varje dag nästan. Död lär man bli men fyfan vad kul jag ska ha!! Man lever bara en gång, herregud varför ska man klaga?

Sandra och jag lever på vårat sombo liv, idag var vi på ICA maxi och shoppa lite och så gjorde vi en brak måltid med massa matlådor. Hahaha matlådor låter ootroligt gay med så äre ibland mitt fok.



You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0