tråk

Hej hopp!
Sitter framför halv 8 hos mig. Idag var jag på middag hos farmor och farfar. Jag och Sandra ska bo i deras lägenhet i en månad när dem är borta i Spanien så vi hade en liten genomgång. Tidigare var vi lite på H&M och kikade lite garnn sisådääär. Just nu har vi båda praktik på 7eleven som ligger vid östermalms torg och en så länge är det roligt och spännande men vi får se hur de är om två veckor.. jajaja snart är det vååååååår!!

Trysil veckan med Olivia var mys och skoj. Vi hade det väldigt kul! och om en vecka åker jag till Franrike. Har aldrig varit där förut så det ska bli mycket roligt!!

Nu kände jag att detta inlägg var oootroligt dåligt och tråkigt skrivit men så får det va. Hej och hå, då !

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0