Helgen

God söndag. Jag är just hemkommen från min morfar där jag har käkat lunch och fikat. Efter det övningskörde jag hem. Jag är ganska så awesome på de tycker jag. Hehe. Men de är ju bara min åsikt.
Helgen har varit grym. Nästan hela. I fredags vart de som sagt krogen med några fina tjejer för att fira Jossan som fyllt 20. Det var helkul och jag, Linda och Sofia skaka rumpa ända in på småtimmarna. Träffade även på Jimmy och hans vänner och det var inte igår så det var ju roligt.
Lördagen vart inte lika rolig. Vaknade vid halv tre, låg i sängen till halv fyra sen fixade jag mig och åkte till jobbet. Jobbade hela kvällen och kom hem till Lukas och sov.
Hoppas alla ni pluppisar har haft en bra helg.
Här har ni två bilder från i fredags.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0