Hej då Trysil

God kväll lovers. Just nu sitter jag på bussen hem från Trysil, ensam. Linda stannar kvar till lördag och åker hem med sina päron medan jag fick åka hem idag. Lite tråkigt sådär men vad gör man. Jag har just tittat på Grown Ups och suttit och skrattat lite för mig själv. Om cirkus två timmar är jag framme på Centralen där min käre far, förhoppningsvis, väntar på mig. Längtar tills jag får lägga mig i min egen säng och sova. Min stackars rumpa gör förfärligt ont av dessa hårda säten.
De senaste daga rna har varit awesome. Det har varit as bra väder och majsigt. Jag kommer lägga upp en drös bilder senare om jag kan få in dom på datorn. Jag hoppas alla har haft en lika bra vecka som jag. Nu måste jag sluta för min dator har inget batteri kvar </3. Ha de!

Här är vi, charmtrollen.
Tack för en fin vecka bästis. Love you.

You've got something to say?
Postat av: Linda

Du kunde inte tagit en vackrare bild på mig?

Tack själv sötis1 ;D

2011-03-05 @ 20:03:33
URL: http://livetsommajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0