10 röda rosor

God morgon lilla värld. Lukas har just kilat till jobbet och jag ska strax hoppa in i duschen och göra mig redo för dagens äventyr!
I natt vaknade jag av att monsterhunden Isa kom upp på mitt rum och ville gå ut på promis. Tänkte att detta var inte bra, hon kommer nästan aldrig upp till mitt rum så någonting fel måste det vara. Så det vart bara att gå ut medan Lukas sov kvar som en liten baby.
Nu blir det duschen. Adios.
Säger god morgon med denna bild på 10 röda rosor som jag fick av min älskling härom dagen. Fina.

You've got something to say?
Postat av: Fabianjohanna

Very interesting & professional site.

2011-06-13 @ 12:13:49
URL: http://fabianjohanna.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0