För sisådär 3 år sen



Kollade igenom min gamla bilddagbok och hittade det här inlägget, tyckte de va lite roligt. Det här skrev jag för tre år sen.

Välj en Vän
Skriv ner vilken vän du valde: Felicia Hultin
Du ska vara helt ärlig när du svarar på de här frågorna.

När träffades ni sist? - I söndags :)
Har ni många minnen ihop? - gud ja :D haha
Litar du på henne/honom? - oerhört mycket!
Har ni haft många klassiker? - HAHAHAHAHAHA OM VI HAR!!! :'D
Hur länge har ni känt varandra? - 1 år och typ fyra månader..
Hur ofta träffas ni? - ganska offta hörru!! :)
Har ni varit utomlands tillsammans? - TILLSAMMANS? nee, men vi ska nog de :D
Har ni festat tillsammans? - hehehe ABSOLUT :D haha
Hur gammal är hon/han? - 15
Har du sett honom/henne gråta? - jaa :'(
Har du sett han/hon vara riktigt arg? - haha ja de tror jag
Vad skulle du göra om denna personen dog? - OMG..typ döö!
Har du sagt "Jag älskar dig" till denna personen? - självklart!
Brukar ni skratta tillsammans? - Vi skrattar alltid TILSAMMANS!! :D hahaha
Är du redo att offra ditt liv för denna personen?  - ja, alltid <3
Har du varit svartsjuk på denna personen? - nee
Tycker du om detta testet? - what? hahaha det är en klassiker! ;)

Hahaha vi har hunnit med mycket sen dess min unga dam, du är inte 15 längre utan 18 och i sommar SKA vi åka utomlands tillsammans och de kommer bli en riktig klassiker!! I år har vi känt varandra i 4 år! Galet!!



You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0