Sjuk?

God morgon!
Jag har verkligen vänt på dygnet. Somnar långt in på småtimmarna och vaknar efter halva dagen.  Ligger fortfarande i sängen och vaknade för cirkus en halvtimme sen.
Jag har fruktansvärt ont i halsen och mina öron men trots det ser jag för en gång skull fram emot att jobba. Jag måste verkligen vara sjuk.. Hoppas jag inte blir sämre nu när jag nästan precis är frisk från sist jag var sjuk.
Lukas skulle tydligen bjuda hem folk till sitt lilla place ikväll så det betyder att vi ikke kommer att träffas idag heller. Har ingen direkt lust att komma dit och stinka pommes och bara vara trött.
Jaja nu ska jag käka frulle. Ciao.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0