På en tisdag

Eftersom att vissa männikor klagar på att vi inte skriver här tog jag tag i mig själv och började skriva. Idag är det onsdag, en mycket seg sådan. Ska snart röra mig mot sägen för inatt blev det inte mycket sömn. Det va ju tisdag igår och vad passar då inte bättre än att gå ut med några sköna brudar? Jag, Sofia, Jossan, Evelina och Asse kände för att festa upp vardagen lite så vi drog till ojojoj. Där hade vi mycket trevligt så senare mot kvällen drog vi till 54, en mycket lyckad tisdagskväll med andra ord! Det kommer upp bilder senare.
Trotts lite sömn lyckades jag ta mig igenom denna dag alldeles utmärk!
Imorgon är det torsdag, det ska bli en mycket bra tordag också!

Nu tycker jag vi släpper all ångest, all negativt och tänker positivt, Man känar ingenting till att bara deppa ner oss. Le för dagen och må bra, de tycker ja! Puss och godnatt

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0