Hey Hey Hey

Tjenamors lilla värld. Igår firade vi Sara lite sådär mysigt. Hade glömt hur gott Pizza Hut är. Mmmm vill ha det nu. Efter den kulinariska upplevelsen på Pizza Hut tog vi bussen till Sara för att mysa. Saras mami hade bakat en tårta som var så jävla god. Dock var jag så mätt från pizzan att jag bara åt lite </3.
Amandas snälla syster kom och hämta mig och henne sen och skjutsade mig till Lukas. Somnade ensam och rädd vid halv 2. Nu har jag nästan typ just kommit hem och ska väl försöka äta nått snart innan jag åker till simhallen.
Måste också skriva en jäkla uppsats idag som jag har glömt att göra. Senaste inlämningsdagen var i fredags. Oooops. See you guys later.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0