Död

Har intagit min plats i sängen framför tvn. Hockey är vad som gäller. Bronsmatch i all ära.
Fick alldeles nyss ett samtal av Calle som ville att jag skulle komma hem till Lukas med lite vänner på lite partaj.
Sanningen är att jag orkar inte och inte har några vänner, vilket jag talade om. Han sa snällt att jag kunde få dela hans vänner med honom om jag tog med mig någon/några också. Men min ork och min sociala nivå är på lägsta möjliga. Tänker ligga kvar här i mjukiskläder och bara vara. Förlåt att jag sviker dig Calle. Nästa gång, då ska jag och Felicia vara där!
Om jag hade en sådan här tuff cykel. Då skulle jag nog cykla lite mer...

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0