The Green Hornet

I dag efter middagen hemma hos mig gick jag, min älskling och Calle på bio, The Green Hornet. Den var bra. Rolig. Inte så bra att jag skulle kunna se den på bio igen, men den var helt okej liksom. Sitter i Lukas soffa för tillfället och har just pluggat lite och ska strax lägga mig. I morgon har jag både teckenspråksprov och religionsprov. Vill inte. Vill bara stanna hemma och dö lite. Min kropp och min knopp vill gå i ide och sova tills... imorgon (lördag) då jag och Linda ska till Trysil, sen kan jag gå i ide igen... Till sisådär studenten.
Dessa skor skulle jag vilja ha. Vill ha dom så mycket. Om någon snäll själ känner att den har en slant över denna månad är den fri att ge mig dom i lite försenad julklapp! Tack på förhand <3
Nu ska jag hoppa i säng och mysa ner mig bredvid min fina pojkvän. Världens bästa.
Godnatt på er.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0