Fight Club

Efter simningen idag gick jag och Lövet till Hörnet och dela på en pizza. Så värt. Våra söndagssamtal är allt bra.
Har just tittat på Fight Club med min älskling, dock så somnade han. Trött pojk det där. Och jag förstår inte vad alla i min klass menade när dom sa att Fight Club var asbra. Nej minsann jag tycker att den vara ganska så dålig. Inte superdålig men liksom, dålig.

I morgon börjar jag 10, så awesome med sovmorgon. Sovmorgon i mitt hjärta. Och sen att vi typ slutar astidigt för att vi inte har någon psykologi gör ju inte dagen sämre. Sen i morgon vid halv fem ska jag till UF-mässan och checka Lindas UF-företag. Förhoppningsvis med min älskling.

Det ända som skulle kunna förstöra min dag i morgon är om jag sover dåligt inatt. Drömmer mardrömmar. Vilket jag hoppas att jag inte gör. (Det gör även Linda ö , Amanda och Sara eftersom att de annars måste sitta och lyssna när jag berättar mina sjuka drömmar, hehe.)

Nej mina kära vänner, nu ska jag gå och lägga mig. See you latero. Nighty.


världens finaste.


You've got something to say?
Postat av: linda

Om du köper dig ett Linne från oss slipper du drömma mardrömmar! ;)

2011-02-21 @ 09:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0